Monika Hrstková
Bakalářská práce
Analýza guerillové kampaně
Anotace:
Cílem této práce je teoretické a praktické analyzování kampaně z oblasti guerilla marketingu. Prvotně je teoreticky zpracováno téma marketingu se zaměřením na guerilla marketing. V souvislosti s tím je zkoumána i tvorba guerillové kampaně. Dále je provedena samotná analýza konkrétní guerillové kampaně hledající doporučení autorů a prvky z teoretické části. Poznatky z obou částí jsou v závěru podpořeny …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is theoretical as well as practical analysing of the guerilla campaign. First, the marketing with the guerilla aspects is processed in theory. Related, the creation of the guerilla campaign is also analysed. Next, the very analysis is compiled, completed with the suggestions and aspects gained in theoretical part. In the end, the survey via questionnaire supports the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ao0vgc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Problematika financování a marketingu v netradiční divadelní produkci
Vojtěch Jiřiště -
Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů ve firmě
Monika Loudová -
Uplatnění netradičních marketingových komunikačních nástrojů
František Hájek -
Netradiční formy marketingové komunikace v oblasti bankovnictví - analýza kampaně "Nekrmte bankéře"
Tomáš VYŠOHLÍD -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing na sociálních sítích
Viktória Včelková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva