Marketing a marketingová komunikace olympijských her – Anna Grygoryuk
Anna Grygoryuk
Diplomová práce
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Marketing and Marketing Communications of the Olympic Games
Anotace:
Olympijské hry jsou největší mezinárodní komplexní sportovní soutěže naší doby a důležitou částí sportovního marketingu. Žádost každého státu nebo skupiny zemi o právo pořádat olympijské hry je důležitým projektem celostátního významu, a to i kvůli komerční stránce tohoto projektu. Uskutečnění olympijských her ve státu dává silný impuls k rozvoji regionu, zlepšení ekonomiky, posílení postavení národního …víceAbstract:
The Olympic Games are the largest international comprehensive sports competition of our time and an important part of sports marketing. The application of each country or group of countries for the right to host the Olympic Games is an important project of national importance, also because of the commercial side of the project. The realization of the Olympic Games in the state gives a strong impetus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zh2ir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GRYGORYUK, Anna. \textit{Marketing a marketingová komunikace olympijských her} [online]. Praha, 2020 [cit. 2023-03-29]. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cvpo8/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního eventu
Daniel Sýkora -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Lucie Houdková -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace sportovní akce
Petr Kutal -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu
Pavel Hassman -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Karolína Piklová -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v online prostředí
Marek Šimr