Bc. Ivana Špániková

Diplomová práce

Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku

Optimization of the marketing mix of a large company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to propose suggestions for the optimalization of the marketing mix in a choosen large company. The choosen company is ČSOB Poisťovňa, a. s. (ČSOB Insurance company). The theoretical basis of the marketing mix in the services and in the field of insurance are defined in the thesis‘ theoretical part. The practical part of the work characterizes the selected company and …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je navrhnúť odporúčanie pre optimalizáciu prvkov marketingového mixu vybraného veľkého podniku. Vybraným podnikom je ČSOB Poisťovňa, a. s. V teoretickej časti práce sú vymedzené teoretické východiská marketingového mixu v službách a následne v oblasti poisťovníctva. V praktickej časti práce je charakterizovaný vybraný podnik a analýza jednotlivých prvkov marketingového mixu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/f88co/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management