Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku – Ing. Michal Kadeřávek
Ing. Michal Kadeřávek
Diplomová práce
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku
Marketing effectiveness of company portfolio
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je zhodnocení životních cyklů výrobků prostřednictvím nástrojů; jako jsou modely matice General Electric a Bostonská matice (Boston Consulting Group), které exaktně odrážejí postavení výrobku na trhu. V první částí svého textu, která je teoretická, se zabývám marketingovým strategickým plánováním a situační analýzou, jako základem pro tvorbu marketingového plánu …víceAbstract:
The main topic of this thesis is the appraisal of life cycle of the products by way of tools like matrixes General Electric and Boston Consulting Group, which exactly indicate the position of products on the market. In the first part of my text, which is theoretical, I deal with strategical planning and the situational analysis as the base for creating of marketing plan. Then I briefly describe the …víceKlíčová slova
Marketing portfolio trh marketingová koncepce produkt marketingový plán zákazník společnost Bostonská matice (BCG) GE – General Electric strategický marketing segmentace trhu Marketing market marketing concept product marketing plan customer company BCG – Boston Consulting Group GE General Electric strategic marketing market segmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rtt8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová -
BCG matice - aplikace v cestovní kanceláři
Vendula Vaněčková -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Vyhodnocení BCG analýzy při zkoumání životního cyklu výrobku u vybrané společnosti
Jan Hraško -
Výběr vhodného dopravce pro dovoz náhradních dílů pro firmu GE Medical Systems Česká republika s.r.o.
František Janda -
Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Lucie Palečková