Application of content marketing in marketing communication of universities – Bc. Katarína Marečková
Bc. Katarína Marečková
Diplomová práce
Application of content marketing in marketing communication of universities
Aplikace content (obsahového) marketingu v marketingové komunikaci vysokých škol a univerzit
Anotace:
Cílem diplomové práce je formulace doporučení pro zlepšení obsahového marketingu webových stránek českých univerzit se zaměřením na hlavní cílové segmenty (uchazeči o studium, současní studenti a partneři univerzit). Literární rešerše zahrňuje obsahový marketing, tvorbu obsahové strategie a její fáze, distribuční kanály, nejnovější trendy v oblasti zkoumané problematiky, obsahovou analýzu a její metody …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is formulation of recommendations for improvement of content marketing of the Czech universitys websites with focused on the main segments (applicants, current students and partners). Within the literature review are included content marketing, creation of content marketing strategy and its phases, distribution channels, the latest trends, content analysis and its method …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluating the effectiveness of North-South-South Cooperation for the delivery of the 2030 Agenda: conceptualization, frameworks, and opportunities for improvement
Linh HOANG -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva