Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ – Jana Jindráková
Jana Jindráková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JINDRÁKOVÁ, Jana. \textit{Marketingový výzkum : Rozhodovací kritéria u studentů SPŠS, Gymnázia Jaroslava Heyrovského a SHŠ v Praze pro studium na VŠ}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/aod2kv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva