Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ – Martina PROCHÁZKOVÁ
Martina PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ
A development of study abilities of pupils in primery school
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi rozvoje učebních dovedností u žáků na 1. stupni základní školy. Pojednává o poznávacích procesech, kognitivním vývoji dítěte v mladším školním věku a psychologii učení. Výzkum je orientován na zmapování toho, jak žáka ovlivní zkušenost a jak se vyvíjí metakognice závislá na inteligenci u žáků od 1. do 5. ročníku.Abstract:
The diploma thesis is focused on possibilities of a development of study abilities of pupils in primery school. Cognitive processes and development of younger age children as well as psychology of learning are considered. The main objective of primary research is how a student is affected by experience and how metacognition, which depends on primary school students intelligence, has been developed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Dubec
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Martina. Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry rozvíjející početní dovednosti žáků mladšího školního věku
Jana KUČEROVÁ -
Metakognice u intelektově nadaných dětí
Ondřej Straka -
Problematika rozvoje metakognice u žáků se specifickými poruchami učení
Barbora HAMOUZOVÁ -
Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Veronika Janštová -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Metakognice a cílová orientace při učení vysokoškolských studentů
Klára ČERMÁKOVÁ -
Metakognice a kritické myšlení vysokoškolských studentů
Klára ČERMÁKOVÁ -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ