Martina PROCHÁZKOVÁ

Diplomová práce

Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ

A development of study abilities of pupils in primery school
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi rozvoje učebních dovedností u žáků na 1. stupni základní školy. Pojednává o poznávacích procesech, kognitivním vývoji dítěte v mladším školním věku a psychologii učení. Výzkum je orientován na zmapování toho, jak žáka ovlivní zkušenost a jak se vyvíjí metakognice závislá na inteligenci u žáků od 1. do 5. ročníku.
Abstract:
The diploma thesis is focused on possibilities of a development of study abilities of pupils in primery school. Cognitive processes and development of younger age children as well as psychology of learning are considered. The main objective of primary research is how a student is affected by experience and how metacognition, which depends on primary school students intelligence, has been developed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Dubec

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROCHÁZKOVÁ, Martina. Rozvoj učebních dovedností žáků na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ