RNDr. Soňa HORÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college.
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické …more
Abstract:
The dissertation will mainly focus on communication strategy between teacher and student. In the theory part I describe common communication and pedagogical communication. In the practical part, I will apply methods from the theoretical part of communication between teacher and student at High School - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. The quantitative research is using a questionnaire for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier: 18963

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavel Opatrný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Soňa. Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe