Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole – RNDr. Soňa HORÁKOVÁ
RNDr. Soňa HORÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college.
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické …moreAbstract:
The dissertation will mainly focus on communication strategy between teacher and student. In the theory part I describe common communication and pedagogical communication. In the practical part, I will apply methods from the theoretical part of communication between teacher and student at High School - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. The quantitative research is using a questionnaire for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
18963
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁKOVÁ, Soňa. \textit{Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2011. Available from: https://theses.cz/id/aoq0uo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁKOVÁ, Soňa. Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Specifika komunikace vychovatele a pedagoga volného času ve srovnání s komunikací učitele
Petra ČERNECKÁ -
Komunikační výchova jako globální strategie: mezipředmětové propojení s občanskou výchovou, dialogická komunikace a participace žáků na výuce
Marie VAŠUTOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Strategie interní komunikace ve společnosti Foxconn
Kamil Žák -
Vliv sluchového postižení rodičů na komunikační dovednosti jejich slyšících potomků
Monika Augustinová