Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole – RNDr. Soňa HORÁKOVÁ
RNDr. Soňa HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college.
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické …víceAbstract:
The dissertation will mainly focus on communication strategy between teacher and student. In the theory part I describe common communication and pedagogical communication. In the practical part, I will apply methods from the theoretical part of communication between teacher and student at High School - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. The quantitative research is using a questionnaire for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
18963
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Soňa. Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Specifika komunikace vychovatele a pedagoga volného času ve srovnání s komunikací učitele
Petra ČERNECKÁ -
Komunikační výchova jako globální strategie: mezipředmětové propojení s občanskou výchovou, dialogická komunikace a participace žáků na výuce
Marie VAŠUTOVÁ -
Nelegální komunikace ve školní třídě a strategie pro její minimalizaci
Marika Kroutilová -
Strategie neverbální komunikace učitele na 1. stupni základní školy
Kateřina HOBZOVÁ -
Strategie interní komunikace ve společnosti Foxconn
Kamil Žák -
Vliv sluchového postižení rodičů na komunikační dovednosti jejich slyšících potomků
Monika Augustinová