Jana Marešová

Bakalářská práce

Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace

NA PIPI brand strategy and marketing communications
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii marketingové komunikace české značky NA PIPI, která prodává zateplené kurníky. Analyzuje aktuální stav a stanovuje optimální komunikační mix pro danou cílovou skupinu. Teoretická část definuje strategické přístupy v marketingovém prostředí, marketingové komunikace a strategii značky pro získání uceleného povědomí o problematice. V praktické části je …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for the Czech brand NA PIPI which sells insulated henhouses. It analyses the current situation and determines the optimal communication mix for the given target group. The theoretical part defines strategic approaches in the marketing environment, marketing communications and brand strategy to gain a comprehensive understanding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.