Jakub Kolář

Bakalářská práce

Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier

Design of a marketing communication strategy of the company Cavalier
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice výběru vhodného marketingového nástroje pro zlepšení PR vybraného podniku. Práce v úvodní teoretické části vysvětluje jednotlivé pojmy z marketingové problematiky se zaměřením na PR a propagaci. Cílem této bakalářské práce je návrh a doporučení vhodného marketingového nástroje, který zlepší PR firmy. V práci je řešena a následně vyhodnocena SWOT analýza firmy …více
Abstract:
This thesis focuses on the issue of choosing a suitable marketing tool for improvement of a selected company PR. In the part of theoretical introduction, the thesis explains the marketing terms, focusing on PR and promotion. The goal of this bachelor thesis designing and proposal of a suitable marketing tool that would improve the company's PR. The SWOT analysis of the company is addressed in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Štočková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kolář, Jakub. Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní

Technická univerzita v Liberci

Fakulta textilní

Bakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing