Jana Marešová

Bachelor's thesis

Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace

NA PIPI brand strategy and marketing communications
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii marketingové komunikace české značky NA PIPI, která prodává zateplené kurníky. Analyzuje aktuální stav a stanovuje optimální komunikační mix pro danou cílovou skupinu. Teoretická část definuje strategické přístupy v marketingovém prostředí, marketingové komunikace a strategii značky pro získání uceleného povědomí o problematice. V praktické části je …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for the Czech brand NA PIPI which sells insulated henhouses. It analyses the current situation and determines the optimal communication mix for the given target group. The theoretical part defines strategic approaches in the marketing environment, marketing communications and brand strategy to gain a comprehensive understanding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Jan Chromý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.