Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace – Jana Marešová
Jana Marešová
Bakalářská práce
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
NA PIPI brand strategy and marketing communications
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategii marketingové komunikace české značky NA PIPI, která prodává zateplené kurníky. Analyzuje aktuální stav a stanovuje optimální komunikační mix pro danou cílovou skupinu. Teoretická část definuje strategické přístupy v marketingovém prostředí, marketingové komunikace a strategii značky pro získání uceleného povědomí o problematice. V praktické části je …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing communication strategy for the Czech brand NA PIPI which sells insulated henhouses. It analyses the current situation and determines the optimal communication mix for the given target group. The theoretical part defines strategic approaches in the marketing environment, marketing communications and brand strategy to gain a comprehensive understanding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Strategie marketingové komunikace Golfového resortu Jezera
Kamila Kočí -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
Návrh strategie marketingové komunikace Katedry ekonomických a manažerských studií na sociálních sítích
Anna VOJÁČKOVÁ -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Návrh strategie marketingové komunikace firmy Cavalier
Jakub Kolář