Kristýna Hozáková
Bakalářská práce
Vnímání značky Fairtrade
Perception of Fairtrade
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Fairtrade obyvateli Prahy. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje pojmu značka. V této části jsou na základě literární rešerše vysvětleny pojmy se značkou spjaté. V druhé části práce je vysvětlen koncept férového obchodu. Jsou zde uvedeny organizace, které se fair trade zabývají, následuje popis vývoje certifikační známky Fairtrade. Poslední …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the perception of Fairtrade brand by inhabitant of Prague. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the term brand. In this chapter the terms related to brand are explained. The second part of the thesis explains the concept of fair trade. In this part are also mentioned organizations that deal with fair trade, followed by a description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76421
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76421
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Fairtrade v medzinárodných spoločnostiach
Eliška Lakoštíková -
Fair Trade Certification of Coffee in Uganda
Akinola Raphael Ogunseye -
Comparative network analysis of Fair Trade movement in the Central and Eastern Europe region (CEE)
Alžběta Fousová -
Contribution of fair trade labeled coffee to better living standard for certified coffee farmers in Ethiopia
Rebecca Regassa Ashame -
Analysis of Fair Trade coffee market in the Czech Republic
Edita Svitáková -
Does Fair Trade in Sri Lanka Need Cooperatives? Do Cooperatives in Sri Lanka Need Fair Trade?
Kristýna Havlová -
Koncepty Fair trade a Direct trade se zaměřením na český trh: Případová studie společností Tchibo Praha, spol. s.r.o a mamacoffee s.r.o.
Julie Hainzová