Kristýna Hozáková

Bakalářská práce

Vnímání značky Fairtrade

Perception of Fairtrade
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Fairtrade obyvateli Prahy. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část se věnuje pojmu značka. V této části jsou na základě literární rešerše vysvětleny pojmy se značkou spjaté. V druhé části práce je vysvětlen koncept férového obchodu. Jsou zde uvedeny organizace, které se fair trade zabývají, následuje popis vývoje certifikační známky Fairtrade. Poslední …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the perception of Fairtrade brand by inhabitant of Prague. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the term brand. In this chapter the terms related to brand are explained. The second part of the thesis explains the concept of fair trade. In this part are also mentioned organizations that deal with fair trade, followed by a description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76421