Bc. Lenka Kociánová
Diplomová práce
Internetová komunikace
E-communication
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku internetové marketingové komunikace a její nástroje. Cílem práce je analýza marketingové prezentace konkrétního subjektu a jeho nejbližší konkurence na Internetu a následně navržení optimálních řešení internetové komunikace. Analýza je zaměřena především na webovou prezentaci, optimalizaci SEO, prezentaci na sociálních médiích a další nástroje komunikačního …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of the Internet marketing communication and its tools. The aim of the thesis is the analysis of a marketing presentation of the particular subject and his closest competitor on the Internet and a subsequent proposal of optimal solutions for the Internet communication. The analysis is concentrated mainly on the web presentation, SEO, social media presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ji9aa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2014
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Internetová komunikace prostřednictvím nástrojů marketingového komunikačního mixu
Zuzana Klimáčková -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Komunikace v prostředí nových technologií: Internetová komunikace a sociální sítě
Roman KRÁSA -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova