Bc. Zuzana Klimáčková

Diplomová práce

Internetová komunikace prostřednictvím nástrojů marketingového komunikačního mixu

Internet Communication via Tools of Marketing Communication Mix
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je popis a využití nástrojů a prostředků marketingového komunikačního mixu v prostředí internetu. První kapitola seznamuje s teoretickými východisky zadání. Charakterizuje pět hlavních nástrojů marketingové komunikace – reklama, osobní prodej, podpora prodeje, přímý marketing a vztahy s veřejností (PR). V další kapitole jsou tyto nástroje a jejich prostředky aplikovány …více
Abstract:
The content of this thesis is to describe and to use tools and resources of marketing communication mix on the Internet. The first chapter introduces the theoretical bases of the assignment. It characterizes five main marketing communication tools - advertising, personal selling, sales promotion, direct marketing and public relations (PR). In the next chapter, these tools and resources are applied …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní