Bc. Lenka Kociánová
Master's thesis
Internetová komunikace
E-communication
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku internetové marketingové komunikace a její nástroje. Cílem práce je analýza marketingové prezentace konkrétního subjektu a jeho nejbližší konkurence na Internetu a následně navržení optimálních řešení internetové komunikace. Analýza je zaměřena především na webovou prezentaci, optimalizaci SEO, prezentaci na sociálních médiích a další nástroje komunikačního …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of the Internet marketing communication and its tools. The aim of the thesis is the analysis of a marketing presentation of the particular subject and his closest competitor on the Internet and a subsequent proposal of optimal solutions for the Internet communication. The analysis is concentrated mainly on the web presentation, SEO, social media presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ji9aa/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2014
- Supervisor: PhDr. Luděk Vajner
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Internetová komunikace prostřednictvím nástrojů marketingového komunikačního mixu
Zuzana Klimáčková -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Komunikace v prostředí nových technologií: Internetová komunikace a sociální sítě
Roman KRÁSA -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova