Analýza marketingového komunikačního mixu akce Hanácký cestovatel – Vladimíra Kolářová
Vladimíra Kolářová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového komunikačního mixu akce Hanácký cestovatel
Analysis of the marketing communication mix shown on the Hana Traveller event
Abstract:
Analýza marketingového komunikace na příkladu akce Hanácký cestovatel. Vyhodnocení dosavadního vývoje akce Hanácký cestovatel během 6 let. Vyústěním analýzy je návrh doporučení marketingového komunikačního mixu pro danou akciAbstract:
Analysis of a marketing communication mix of the Hana Traveller event. Evaluation of the Hana Traveller event development duing the past 6 years. The outcome of the analysis is a proposal of a recommended marketing communication mix for the event
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2010
Thesis defence
- Supervisor: Halina Kotíková
- Reader: Eva Schwartzhoffová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘOVÁ, Vladimíra. \textit{Analýza marketingového komunikačního mixu akce Hanácký cestovatel}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Fakulta tělesné kultury. 2010. Available from: https://theses.cz/id/ap85uu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 7. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBachelor programme / field:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Theses on a related topic
-
Eventy pro rodiny s dětmi jako součást produktu destinace Region HANÁ
Vladimíra KOLÁŘOVÁ -
Podnikatelský plán Traveller´s Café, s.r.o.
Pavlína Šmídová -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights