Analýza marketingového komunikačního mixu akce Hanácký cestovatel – Vladimíra Kolářová
Vladimíra Kolářová
Bakalářská práce
Analýza marketingového komunikačního mixu akce Hanácký cestovatel
Analysis of the marketing communication mix shown on the Hana Traveller event
Anotace:
Analýza marketingového komunikace na příkladu akce Hanácký cestovatel. Vyhodnocení dosavadního vývoje akce Hanácký cestovatel během 6 let. Vyústěním analýzy je návrh doporučení marketingového komunikačního mixu pro danou akciAbstract:
Analysis of a marketing communication mix of the Hana Traveller event. Evaluation of the Hana Traveller event development duing the past 6 years. The outcome of the analysis is a proposal of a recommended marketing communication mix for the event
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Halina Kotíková
- Oponent: Eva Schwartzhoffová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 7. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Eventy pro rodiny s dětmi jako součást produktu destinace Region HANÁ
Vladimíra KOLÁŘOVÁ -
Podnikatelský plán Traveller´s Café, s.r.o.
Pavlína Šmídová -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek
Název
Vložil
Vloženo
Práva