Přínos kurzu společenského tance a etikety pro jeho absolventy s poruchou intelektu – Bc. Jana KARÁSKOVÁ
Bc. Jana KARÁSKOVÁ
Diplomová práce
Přínos kurzu společenského tance a etikety pro jeho absolventy s poruchou intelektu
Benefits of Ballroom Dance & Ettiquette Course for their Attendants suffering from Intellectual Disorders
Anotace:
Diplomová práce se zabývá přínosem kurzu společenského tance a etikety pro jeho absolventy s poruchou intelektu. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol, které se věnují terminologickému vymezení a charakteristice pojmů, osobám s poruchou intelektu, bližší charakteristice mentálního postižení, tanečně-pohybové terapii a její realizaci. V praktické části je uveden výzkum, který je zpracován na základě …víceAbstract:
This thesis deals with the benefits of Ballroom dance and etiquette courses for intellectual disorder affected attendants. Theoretical part consists of four chapters which discuss the terminology, definition and characteristics of terms; people affected by intellectual disorders; closer characteristics of mental disorder; dance/movement therapy, and its realisation. The practical part contains the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARÁSKOVÁ, Jana. Přínos kurzu společenského tance a etikety pro jeho absolventy s poruchou intelektu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Psychosociální souvislosti duševní pohody u osob s mírnou kognitivní poruchou a osob se subjektivní poruchou paměti
Naďa Hana Jírová -
Sociální a terapeutická práce s osobami s hraniční poruchou osobnosti
Natálie Kurčová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Výchova a vzdělávání osob s poruchou autistického spektra a působení Son-Rise metody na osoby s autismem
Kateřina Barochová -
Návrh a uživatelské testování psychologické mobilní aplikace pro osoby s hraniční poruchou osobnosti
Kateřina Vodičková -
Podpora osoby s poruchou autistického spektra
Anežka Kováčová -
Význam kurzu společenského tance a etikety pro mladé lidi s lehkým mentálním postižením jako forma volnočasové aktivity
Kristýna KUCHAŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva