Jan FALTÝNEK
Bakalářská práce
Reklama v rozhlasovém vysílání
Advertising in the radio broadcasting
Anotace:
Bakalářská práce ?Reklama v rozhlasovém vysílání? na základě rešerše primární a sekundární literatury popisuje historii reklamy, definuje ji a popisuje její funkce a cíle. Dále se zabývá rozhlasovou reklamou. Vymezuje její cíle a výhody. V praktické části se práce věnuje jednotlivým typům reklamních spotů na základě jejich typologie a rozebírá je na jednotlivých příkladech. Dále se potom zabývá typy …víceAbstract:
This bachelor's dissertation "Advertising in radio broadcasting ", based on research of primary and secondary literature, describes the the history of advertising, defines it and explains its functions and objectives. Furthermore, it deals with radio advertising, defines its goals and advantages. In the practical part, the work focuses on particular types of commercial spots according to their typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexander Mencl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FALTÝNEK, Jan. Reklama v rozhlasovém vysílání. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Irena Míková -
Reklama na internetu
Kateřina Zieglerová -
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Roman BĚLOHLÁVEK -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses apbm8u apbm8u/2
18. 5. 2012