Jan FALTÝNEK
Bachelor's thesis
Reklama v rozhlasovém vysílání
Advertising in the radio broadcasting
Abstract:
Bakalářská práce ?Reklama v rozhlasovém vysílání? na základě rešerše primární a sekundární literatury popisuje historii reklamy, definuje ji a popisuje její funkce a cíle. Dále se zabývá rozhlasovou reklamou. Vymezuje její cíle a výhody. V praktické části se práce věnuje jednotlivým typům reklamních spotů na základě jejich typologie a rozebírá je na jednotlivých příkladech. Dále se potom zabývá typy …moreAbstract:
This bachelor's dissertation "Advertising in radio broadcasting ", based on research of primary and secondary literature, describes the the history of advertising, defines it and explains its functions and objectives. Furthermore, it deals with radio advertising, defines its goals and advantages. In the practical part, the work focuses on particular types of commercial spots according to their typology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alexander Mencl
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FALTÝNEK, Jan. Reklama v rozhlasovém vysílání. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Irena Míková -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Roman BĚLOHLÁVEK -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Turistický produkt formou služby v informačních centrech
Lucie Vávrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights