Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s. – Ing. Radim Havlišta
Ing. Radim Havlišta
Bakalářská práce
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Corporate identity of Škoda Auto Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou firemní identity společnosti Škoda Auto a.s. Nejprve se v teoretické části věnuje jednotlivým složkám, jako je například kultura, design, komunikace, které jsou charakterizovány v obecné rovině. Druhá část práce, praktická část je zaměřena na analýzu využití těchto složek v praxi. Zde jsou uvedeny konkrétní příklady použité pro jednotlivé složky. Na závěr je …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the corporate identity of the company ŠKODA AUTO as. At first, the theoretical part deals with the individual elements, such as a culture, design, communication, which are characterized in general. The second part of the thesis, the practical part, is focused on the analysis of the usage of these elements in practice. Here are mentioned specific examples used for each …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y2uf7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze