Bc. Zuzana Verešová

Master's thesis

Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk

Specifics of bank marketing, the impact on current business of commercial banks
Abstract:
This thesis deals with the analysis tools and methods of bank marketing and showing their impact on the business performance of commercial banks. The first chapter describes the bank marketing, tools and methods. The second chapter is focused on bank marketing as a business philosophy of commercial banks. The thrid and final chapter focuses on bank marketing in specific commercial bank.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou nástrojov a metód bankového marketingu a poukázaním na ich vplyv na výsledky podnikania komerčných bánk. Prvá kapitola charakterizuje bankový marketing, nástroje a metódy. Druhá kapitola sa venuje bankovému marketingu ako podnikateľskej filozofii komerčných bánk. Tretia a zároveň posledná kapitola sa zameriava na bankový marketing vo vybranej komerčnej banke.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Master programme / odbor:
Economics and Management / Finance