Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk – Bc. Zuzana Verešová
Bc. Zuzana Verešová
Master's thesis
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Specifics of bank marketing, the impact on current business of commercial banks
Abstract:
This thesis deals with the analysis tools and methods of bank marketing and showing their impact on the business performance of commercial banks. The first chapter describes the bank marketing, tools and methods. The second chapter is focused on bank marketing as a business philosophy of commercial banks. The thrid and final chapter focuses on bank marketing in specific commercial bank.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou nástrojov a metód bankového marketingu a poukázaním na ich vplyv na výsledky podnikania komerčných bánk. Prvá kapitola charakterizuje bankový marketing, nástroje a metódy. Druhá kapitola sa venuje bankovému marketingu ako podnikateľskej filozofii komerčných bánk. Tretia a zároveň posledná kapitola sa zameriava na bankový marketing vo vybranej komerčnej banke.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qghmd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEREŠOVÁ, Zuzana. \textit{Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/apztyr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služieb vo vybranom podniku v podmienkach Slovenskej republiky
Monika Nosáľová -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketingová komunikácia a distribúcia v komerčnej banke
Monika Demeterová -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová