Konkurenční strategie cestovních kanceláří na českém trhu – Ivana Tollrianová
Ivana Tollrianová
Bakalářská práce
Konkurenční strategie cestovních kanceláří na českém trhu
Competitive Strategy of Travel Agencies in the Czech Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést popis nabídky cestovní kanceláře Hornet Tour a její srovnání snabídkou konkurenční cestovní kanceláře VTT. Dalším dílčím cílem této bakalářské práce bylo závěrečné doporučení CK Hornet Tour. Bakalářskská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické časti jsou vysvětleny pojmy cestovní ruch, cestovní kancelář, Porterova strategie a konkurence. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the supply of Hornet Tour travel agency and to compare it with the supply of VTT travel agency. This thesis is divided into two part. The firts part explain the concepts of tourism, travel agency, Porter strategy and competition.The second one is comparison demonstrated in the table where the supply portfolio will be evaluates.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tollrianová, Ivana. Konkurenční strategie cestovních kanceláří na českém trhu. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Simona Tunková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Tereza Sibřinová -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Eva Prelová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Zakladatelský projekt cestovní agentura
Marie Turnhöferová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová
Název
Vložil
Vloženo
Práva