Bc. Martin Brodský

Master's thesis

Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt

Analysis of the functioning and development of the regional brand Vysočina regional product
Abstract:
Cílem této práce je analýza současného fungování značky"Vysočina regionální produkt" a také další návrhy pro rozvoj značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsána značka a marketing značky. Součástí praktické části je analýza fungování regionální značky a také návrhy pro další rozvoj.
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current functioning of the brand "Vysočina regional product" as well as other proposals for brand development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first part describes branding and brand marketing. Part of the practical part is the analysis of the regional branding and proposals for further development.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brodský, Martin. Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní