Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt – Bc. Martin Brodský
Bc. Martin Brodský
Diplomová práce
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
Analysis of the functioning and development of the regional brand Vysočina regional product
Anotace:
Cílem této práce je analýza současného fungování značky"Vysočina regionální produkt" a také další návrhy pro rozvoj značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsána značka a marketing značky. Součástí praktické části je analýza fungování regionální značky a také návrhy pro další rozvoj.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the current functioning of the brand "Vysočina regional product" as well as other proposals for brand development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first part describes branding and brand marketing. Part of the practical part is the analysis of the regional branding and proposals for further development.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Kožená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brodský, Martin. Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
Miroslav Chlumský -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
Jaroslava Krulišová -
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Flajšmanová -
Návrh komunikační strategie pro Regionální produkt Opavské Slezsko
Eva Týlová -
Regionální produkt Jizerských hor
Jitka Preusslerová