Bc. Nela Jurygáčková

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of the chosen store
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu maloobchodní prodejny Sluníčko a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část bude zaměřena na literární rešerši marketingového mixu a jeho trendů. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu pomocí primárních a sekundárních dat. K sběru primárních dat bude použito …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setting of the marketing mix of the Sluníčko retail store and suggest possible improvements in the area. The theoretical part will be focused on the literature research of the marketing mix and its trends. The practical part will be sumarized information about the subject and evaluation of the existing marketing mix using primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/xk7eb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Otakar Kotyza, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management