Michaela Juhaňáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce

Anotace:
Bakalářská práce hodnotí nástroje marketingové komunikace ve zvoleném maloobchodním řetězci Globus. V práci byla aplikována obsahová analýza komunikačního mixu, sociálních sítí, webových stránek a marketingových materiálů. Dále bylo provedeno dotazníkové šetření pro zjištění pohledu respondentů na aktuální podporu prodeje, in-store komunikaci a preferenci nákupu ve společnosti Globus. Z výsledků dotazníku …více
Abstract:
The bachelor's thesis evaluates the marketing communication tools in the selected retail chain Globus. The thesis applied content analysis of the communication mix, social networks, websites and marketing materials. In addition, a questionnaire survey was conducted to determine the respondents' views on current sales promotion, in-store communication and purchasing preferences at Globus. From the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika