Marketingový mix vybrané prodejny – Bc. Nela Jurygáčková
Bc. Nela Jurygáčková
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané prodejny
Marketing mix of the chosen store
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu maloobchodní prodejny Sluníčko a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část bude zaměřena na literární rešerši marketingového mixu a jeho trendů. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu pomocí primárních a sekundárních dat. K sběru primárních dat bude použito …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setting of the marketing mix of the Sluníčko retail store and suggest possible improvements in the area. The theoretical part will be focused on the literature research of the marketing mix and its trends. The practical part will be sumarized information about the subject and evaluation of the existing marketing mix using primary and secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xk7eb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Otakar Kotyza, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková