Bc. Nela Jurygáčková

Master's thesis

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of the chosen store
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu maloobchodní prodejny Sluníčko a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část bude zaměřena na literární rešerši marketingového mixu a jeho trendů. V praktické části budou shrnuty informace o subjektu a zhodnocení stávajícího marketingového mixu pomocí primárních a sekundárních dat. K sběru primárních dat bude použito …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current setting of the marketing mix of the Sluníčko retail store and suggest possible improvements in the area. The theoretical part will be focused on the literature research of the marketing mix and its trends. The practical part will be sumarized information about the subject and evaluation of the existing marketing mix using primary and secondary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Otakar Kotyza, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management