Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku – Alena ZAHNÁŠOVÁ
Alena ZAHNÁŠOVÁ
Bakalářská práce
Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Methods and Didactic Aids to Develop Motoring in Children with Educational Needs of Pre-school Age
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá metodami a didaktickými pomůckami určenými k rozvíjení motoriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část objasní možnosti předškolního vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, zaměří se na problematiku zrakových postižení dětí s akcentem na poruchy binokulárního vidění …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with methods and didactic aids designed to develop motor skills in children with special educational needs of preschool age. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will clarify the possibilities of preschool education of children with special educational needs, focus on the issue of visual impairments of children with an accent on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHNÁŠOVÁ, Alena. \textit{Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/aq8hai/.
Jak správně citovat práci
ZAHNÁŠOVÁ, Alena. Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková