Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu – Bc. Petra Horáková
Bc. Petra Horáková
Master's thesis
Marketingová komunikace konkrétního subjektu na trhu
Marketing Communication of Specific Subject on the Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá oblastí marketingu, marketingovou komunikací, a to konkrétního subjektu na trhu. Práce je zaměřená především na analýzu komunikační strategie. Pro řešení a výzkum této práce byla zvolena společnost carebnb s.r.o. Práce si klade za cíl provést rozbor a posouzení současných marketingových aktivit této společnosti.Poté na základě zjištění, vytvořit návrh na opatření nebo případně …moreAbstract:
Abstract The diploma thesis deals with the field of marketing, namely the marketing communication of a particular subject on the market. The work is mainly focused on the analysis of the communication strategy. arebnb s.r.o. was chosen for the solution and research of this work. The thesis aims to analyze and assessing the current marketing activities of this company. Then based on the findings of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wv2hi/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Návrh strategie marketingové komunikace pro Moravia Media Production, s. r. o.
Martin Lokaj -
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
Marek HRUBEŠ -
Marketingová strategie v prostředí startupu
Petra Havlová -
Návrh marketingově-obchodní strategie společnosti Sunnywatt CZ s.r.o.
Nela Špalková -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková