Body image a jeho působení v reklamě – Natálie Dyxová
Natálie Dyxová
Bachelor's thesis
Body image a jeho působení v reklamě
Body image and its use in advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou ve spojitosti s body image. Jednou z definic body image je vnímání a hodnocení vlastního těla a dalších tělesných atributů. Práce se zaměřuje na to, jaký dopad má prezentace ideálu krásy v reklamě na lidskou psychiku a jaká jsou rizika spojená s tématem body image. Cílem práce je identifikovat, jak lidé vnímají body image a jak na ně působí, a formulovat vhodné …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising in connection with body image. One of the definitions of body image is the perception and evaluation of one’s own body and other bodily attributes. The thesis focuses on the impact that the presentation of the beauty ideal in advertising has on the human psyche and the risks associated with the topic of body image. The aim of the thesis is to identify how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90024
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv body positivity příspěvků (ne)obsahujících ženské tělo na sebe-objektifikaci
Nina Křížová -
Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?
Natalie Zbuzková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
The Construction of Ideal Beauty in Cosmetic Advertising: A Discourse Analysis
Karolína Otipková -
Ideal Female Beauty in Noun Phrases in Cosmetic Advertising for Afro-American Women
Markéta Rozmarová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková