Jedinec s autismem po ukončení školní docházky – Bc. Kateřina Petřinová
Bc. Kateřina Petřinová
Diplomová práce
Jedinec s autismem po ukončení školní docházky
An Individual with Autism after Leaving School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá životem jedinců s autismem po ukončení školní docházky. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je věnována shrnutí poznatků o poruchách autistického spektra, mentální retardaci a o vhodných výchovných a vzdělávacích metodách určených daným jedincům. Praktická část navazuje kvalitativním výzkumem, který je založený na polostrukturovaných rozhovorech …víceAbstract:
The master thesis is focused on life of individuals with autism after leaving school. The thesis consists of teoretical and practical part. The teoretical part is devoted to summary of knowledge about autistic spectrum disorders, mental retardation and suitable educational methods determined to individuals with autism. The practical part continues with qualitative research which is based on half-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumil Stejskal, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Petřinová, Kateřina. Jedinec s autismem po ukončení školní docházky. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Adéla DOHNALOVÁ -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Markéta Táborská -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol
Renáta Bašová -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová -
Problémové chování u lidí s mentální retardací
Monika Lundová
Název
Vložil
Vloženo
Práva