Jedinec s autismem po ukončení školní docházky – Bc. Kateřina Petřinová
Bc. Kateřina Petřinová
Master's thesis
Jedinec s autismem po ukončení školní docházky
An Individual with Autism after Leaving School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá životem jedinců s autismem po ukončení školní docházky. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je věnována shrnutí poznatků o poruchách autistického spektra, mentální retardaci a o vhodných výchovných a vzdělávacích metodách určených daným jedincům. Praktická část navazuje kvalitativním výzkumem, který je založený na polostrukturovaných rozhovorech …moreAbstract:
The master thesis is focused on life of individuals with autism after leaving school. The thesis consists of teoretical and practical part. The teoretical part is devoted to summary of knowledge about autistic spectrum disorders, mental retardation and suitable educational methods determined to individuals with autism. The practical part continues with qualitative research which is based on half-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumil Stejskal, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘINOVÁ, Kateřina. \textit{Jedinec s autismem po ukončení školní docházky}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/aqur6n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Petřinová, Kateřina. Jedinec s autismem po ukončení školní docházky. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
Adéla DOHNALOVÁ -
Vliv strukturovaného učení na chování žáka s mentálním postižením a autismem
Zdeňka Daněčková -
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Markéta Táborská -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Spolupráce asistenta pedagoga v procesu strukturovaného učení u žáka s atypickým autismem
Zdislava CHRÁSTECKÁ -
Využití strukturovaného učení u dětí s poruchou autistického spektra v prostředí mateřských škol
Renáta Bašová -
Strukturované a nestrukturované postupy ve výtvarné výchově u žáků s autismem
Lucie Strapáčová -
Problémové chování u lidí s mentální retardací
Monika Lundová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights