Sociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchod – Helena ŠTRBÍKOVÁ
Helena ŠTRBÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchod
Social media and their advantages and disadvantages for business
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální média a analýzu jejich výhod a nevýhod pro obchod. Práce je rozdělena do dvou základních částí - teoretické části a praktické části. V teoretické části autorka obecně charakterizuje marketingovou komunikaci a sociální média. Praktická část je zaměřena na konkrétní sociální média a jejich vliv na vybrané obchodní řetězce. U vybraných obchodních řetězců jsou analyzovány …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on social media and analysis of its benefits and downsides when used in business setting. This thesis consists of two parts - theoretical and practical. In theoretical part, the author describes marketing communication and social media. The practical part focuses on specific social medias and their influence on chosen chain stores. Several chain stores were chosen, an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTRBÍKOVÁ, Helena. Sociální média a jejich výhody a nevýhody pro obchod. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Faktory ovlivňující agrární zahraniční obchod České republiky
Tomáš Vacek -
Zahraniční obchod firmy v rámci Evropské Unie
Jiří Zajíček