Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu – Jana VÍTŮ
Jana VÍTŮ
Bakalářská práce
Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu
The meaning and use of macro effects of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem a využitím vlivů makroprostředí. Hlavním cílem práce je odkrytí významu, vlivů makroprostředí a možné jejich využití. V této práci jsou vlivy makroprostředí odkryty prostřednictvím PEST analýzy. Následně jsou tyto vlivy charakterizovány. V závěru jsou vlivy zhodnoceny a navrženy změny.Abstract:
Bachelor thesis deals with the meaning and use of the influences of macroenvironment. The main aim of this bachelor thesis is the uncovering of meaning and the effects of the macro-environment. Influences of macro-environment are characterized in this bachelor thesis. These influences were uncovered through the PEST analysis. Subsequently, influences of macro-environment have been assessed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTŮ, Jana. Význam a využití vlivů makroprostředí na vybranou firmu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
Marek HRUBEŠ -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Marketingové prostředí a jeho vliv na cestovní ruch v České republice.
Alena Dubská -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR
Kateřina Štěpánková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí
Markéta Habadová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva