Role literárního agenta v překladech české beletrie – Bc. Eva Baldová
Bc. Eva Baldová
Diplomová práce
Role literárního agenta v překladech české beletrie
The Role of Literary Agents in Translations of Czech Fiction
Anotace:
Práce se bude zabývat rolí literárního agenta na knižním trhu a v literárním prostředí. V kontextu tuzemského historického vývoje se práce zaměří na období 20. století s přesahem do prvních desetiletí 21. století, domácí tradice literárního agentství bude konfrontována s případovou analýzou nizozemské literární agentury Pluh. Hlavním cílem je zjistit, jakou roli mají literární agenti či agentury v …víceAbstract:
The work will deal with the role of a literary agent in the book market and in the literary environment. In the context of domestic historical development, the work will focus on the period of the 20th century with overlap into the first decades of the 21st century, the domestic tradition of a literary agency will be confronted with a case analysis of the Dutch literary agency Pluh. The main goal is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marta Pató, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Baldová, Eva. Role literárního agenta v překladech české beletrie. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Kulturní dějiny: Dějiny literární kultury
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Tereza Voborská