Role literárního agenta v překladech české beletrie – Bc. Eva Baldová
Bc. Eva Baldová
Master's thesis
Role literárního agenta v překladech české beletrie
The Role of Literary Agents in Translations of Czech Fiction
Abstract:
Práce se bude zabývat rolí literárního agenta na knižním trhu a v literárním prostředí. V kontextu tuzemského historického vývoje se práce zaměří na období 20. století s přesahem do prvních desetiletí 21. století, domácí tradice literárního agentství bude konfrontována s případovou analýzou nizozemské literární agentury Pluh. Hlavním cílem je zjistit, jakou roli mají literární agenti či agentury v …moreAbstract:
The work will deal with the role of a literary agent in the book market and in the literary environment. In the context of domestic historical development, the work will focus on the period of the 20th century with overlap into the first decades of the 21st century, the domestic tradition of a literary agency will be confronted with a case analysis of the Dutch literary agency Pluh. The main goal is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marta Pató, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baldová, Eva. Role literárního agenta v překladech české beletrie. Pardubice, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Historical Sciences / Cultural History
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Vedení sekce Média a Propagace Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2024
Anna Zelíková -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Analýza marketingové propagace turistické oblasti Chodska a návrh dalších možností
Mlnaříková Mlnaříková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck -
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř