Komunikační strategie firmy EKKA-Gold – Bc. Lucie Kaletová
Bc. Lucie Kaletová
Master's thesis
Komunikační strategie firmy EKKA-Gold
Communication Strategy of the Company EKKA-Gold
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá navržením komunikační strategie pro firmu EKKA-Gold. Úvodní část práce definuje teoretická východiska a současné trendy pro přípravu strategie komunikace a přibližuje specifika trhu s drahými kovy, přičemž se zaměřuje především na investiční zlato. V praktické části je představena firma EKKA-Gold a provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, primární výzkum doplňuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a communication strategy for the company EKKA-Gold. The introductory part of the thesis defines the theoretical foundations and current trends for the preparation of the communication strategy and presents the specifics of the precious metals market, with a focus on investment gold. In the practical part, the EKKA-Gold company is introduced, and an analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaletová, Lucie. Komunikační strategie firmy EKKA-Gold. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o.
Daniel Dejmek -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
Kateřina Hrušková -
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
Denisa Fořtová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Marketingová a komunikační strategie společnosti ABOUT YOU na českém trhu
Adéla Suková -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář