Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment – Tereza Augustová
Tereza Augustová
Bachelor's thesis
Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment
Analysis of the marketing mix of furniture dealers focusing on the kitchen assortment
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor marketingového mixu se zaměřením na prodejce nábytku v oblasti kuchyňského sortimentu. Práci je možné rozdělit na úvod, cíle, metodiku teoretickou a praktickou a závěr. Teoretická pojednává o tom, jak správně vysvětlit slovo marketing, vysvětluje význam marketingového mixu a jiné analyzované problematiky. Praktická část obsahuje vlastní výzkum, ve kterém jsou …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix focusing on furniture dealers in the field of kitchen assortment. The thesis is separated into the introduction, the objectives, the theoretical and practical methodology and the conclusion. Theoretical discusses how to properly explain the word marketing, explains the meaning of the marketing mix and other analyzed issues. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AUGUSTOVÁ, Tereza. \textit{Rozbor marketingového mixu prodejců nábytku se zaměřením na kuchyňský sortiment}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ar8ayr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Wood Technology / Business in the Wood Processing and Furniture Industry
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights