Zlomky v učivu matematiky 1. stupně ZŠ – Jitka VLKOVÁ
Jitka VLKOVÁ
Master's thesis
Zlomky v učivu matematiky 1. stupně ZŠ
Fractions in education of Mathematics at primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá zlomky v učivu 1. stupně základní školy. V teoretické části jsou rozpracována témata vztahující se k teorii tohoto tematického celku vymezení pojmu zlomek, jeho původ, definici, možnosti vyjádření i obsah učiva. Pozornost je věnována charakteristice žáka 4. ročníku se zaměřením na jeho myšlení a různým přístupům k výuce zlomků, především metodě prof. RNDr. Milana Hejného, …viacAbstract:
The thesis is concerned with fractions in primary school curriculum. The theoretical part of the thesis elaborates topics related to the theory of fractions; as it delimits the term, its origin, definition, possibilities of application and teaching content. The attention is devoted to characteristics of a 4th grade pupil and focuses on his/her thinking and also on various strategies to teaching fractions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Regina Hrabětová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Jitka. Zlomky v učivu matematiky 1. stupně ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Testovací
Test2 Testovací2 -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová -
Poruchy příjmu potravy - informovanost a prevence u studentů středních škol (pre-test, edukace, post-test)
Kristýna Fidlerová -
Konceptuální test Force Concept Inventory a jeho psychometrická analýza
Jana RACHOVÁ -
Scénotest a Test tří stromů: srovnání specifik u dívek s poruchami příjmu potravy a dívek bez těchto poruch
Ivona Skalická -
Zlomek v učivu matematiky 2. stupně základní školy
Karolina Janczyková -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová -
Výuka zlomků na 1. stupni
Lucie Burianová