Eva ZEMKOVÁ
Master's thesis
Integrace anglického jazyka a hudební výchovy.
Integration of English and Music Lessons
Abstract:
V práci jsem zkoumala integraci anglického jazyka a hudební výchovy, zda se žákům změní pohled po integrovaných hodinách na jejich méně oblíbený předmět z výše uvedených. Dalším cílem bylo zjistit, zda se děti učí lépe slovní zásobu (slovíčka) díky hrám, zpíváním písniček a propojením učiva s jiným předmětem. Výzkum probíhal ve třetí třídě s 16 dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou část, výzkumnou …moreAbstract:
In this work, I examined the integration of the English language and music education, whether their view will change after integrated lessons with their less popular subjects from the above. Furthermore to find out whether children learn vocabulary (words) better thanks to games, sing songs and connecting the curriculum with another subject. The research took place in the third grade with 16 children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZEMKOVÁ, Eva. Integrace anglického jazyka a hudební výchovy.. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Metoda CLIL: Integrovaná výuka anglického jazyka a občanské výchovy ve vybrané třídě 2.stupně základní školy.
Irena PATKOVÁ -
Integrovaná výuka anglického jazyka a tělesné výchovy na 1. stupni základní školy
Marie PAVELKOVÁ -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Výuka anglického jazyka u dětí předškolního věku s využitím studijní technologie a integrovaného plánování
Monika Pavlíková -
Aplikace úkolového vyučování v integrovaném pojetí výuky anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Kateřina Koucká -
Výuka anglického jazyka u integrovaných nevidomých žáků
Klára ČERNÁ -
Výuka Anglického jazyka žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela CHUDĚJOVÁ