Tomáš SLÁDEK
Bachelor's thesis
Mobile marketing
Mobile marketing
Anotácia:
Tato bakalářská práce měla za úkol shrnout všechny dostupné informace o nástrojích mobilního marketingu a následně analyzovat reakci zákazníků při jejich aplikaci. Pro zpřesnění závěrů byly výsledky dotazníkového šetření konfrontovány a porovnávány s tvrzeními z interview.Abstract:
This thesis is supposed to summarize all available information about instruments of mobile marketing and then to analyze customer´s reaction when the instruments are applied.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDEK, Tomáš. Mobile marketing. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Přímý marketing a jeho tredy (mobilní marketing)
Markéta Řehořová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva