Učební pomůcky ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací – Tereza KUMPRECHTOVÁ
Tereza KUMPRECHTOVÁ
Diplomová práce
Učební pomůcky ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací
Teaching aids for pupils with moderate mental disabilities in teaching mathematics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá učebními pomůckami ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací. V teoretické části je vymezen termín mentální retardace, její klasifikace současnými klasifikačními systémy, specifika osobnosti žáků s mentální retardací, doporučení pro činnosti s jedinci, dále didaktické prostředky především se zaměřením na učební pomůcky, s nimiž jsou spjaty didaktické zásady …víceAbstract:
This dissertation deals with the teaching aids used for teaching maths to pupils suffering from medium mental retardation. The theoretical part gives the explanation of the term mental retardation, its classification according to present classification systems, description of the special personality characteristics of pupils with mental retardation, recommendations for activities with these pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUMPRECHTOVÁ, Tereza. Učební pomůcky ve výuce matematiky u žáků se střední mentální retardací. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Jana Mandlová- Téma a poetika osobnosti a inscenace
Anna Stenzlová -
Specifika sebeobrany osob s mentálním postižením
Jakub Homolka -
Specifika edukačního procesu u dětí se specifickými poruchami učení
Eva Pekařová -
Specifika předmětu hudební výchova na 1. stupni ZŠ ve srovnání s ostatními předměty
Martina PYTLOVÁ -
Specifika komunikace s pacientem s mentální retardací
Karolína Mezuláníková -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Analýza patogenních genetických variant u dětí s mentálními retardacemi pomocí metod komparativní genomové hybridizace na mikročipech (array-CGH) a sekvenování "nové generace" (NGS)
Markéta Wayhelová -
Zvyšování kompetencí lidí s mentální retardací v souvislosti s ústavní a domácí péčí v Ústeckém kraji.
Michal ALBRECHT