Terezie Rajtarová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.

Analysis of Marketing Communication for Chomout s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací minipivovaru Chomout s.r.o. nacházejícího se v CHKO Litovelské Pomoraví. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o marketingu a marketingovém mixu. Hlavním tématem je marketingová komunikace a komunikační mix. Dále je teoretická část doplněna o popis některých analýz vnějšího a vnitřního prostředí pivovaru. Praktická část seznamuje s pivovarem …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication of the microbrewery Chomout s.r.o. located in the protected landscape area Litovelské Pomoraví. The theoretical part summarizes the knowledge about marketing and marketing mix. The main topic is marketing communication and communication mix. Furthermore, the theoretical part is supplemented by a description of some analyses of the external and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rajtarová, Terezie. Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika